.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاداش 100 هزار توماني به رانندگان شهرداري رشت

در جلسه شوراي شهر رشت پرداخت 100 هزار تومان پاداش به رانندگان شهرداري به دليل تلاش بي وقفه آنان طي 72 ساعت گذشته تصويب شد.

رئيس شوراي اسلامي شهر رشت امروز در جلسه اين شورا اظهار داشت: عليرغم بارش شديد برف، شهرداري براوضاع شهر مسلط است و با توجه به آمادگي لازم، بروز مشكلات خاص بعيد به نظر مي رسد.
محمدرضا قاسمي افزود: براساس تجربيات حاصل از بحران برف سال 83 و به منظور جلوگيري از اعمال مديريت ضعيف شهري كه در آن برهه زماني به دليل تمركز وسايل لجستيگي در شهرداري مركز، دخالت افراد بيرون از مجموعه شهرداري و سردرگمي ناشي از آن رقم خورد، مقرر شد تمام نيروها و امكانات و تجهيزات لجستيگي در مناطق سه گانه شهرداري تقسيم شده و شهرداران مناطق مسئول ستاد بحران محدوده ي تحت مديريت خود باشند.
وي خاطر نشان كرد: به منظور تجهيز نيروها، 700 جفت چكمه و 500 عدد پارو خريداري و در نواحي هشت گانه شهرداري توزيع شد.
قاسمي ادامه داد: تمام ماشين آلات سبك و سنگين شهرداري كه خارج از شهر بودند به داخل منتقل و براي تامين غذاي مورد نياز در صورت حادث شدن شرايط ويژه، جيره خشك براي جمعيتي معادل 10 هزار نفر تدارك ديده شده است.
وي با اشاره به برف روبي محلات و مسيرهاي فرعي به عنوان فاز دوم عمليات پاكسازي يادآور شد: حركت ماشين هاي برف روب به سمت محلات براي امروز پيش بيني شده است.
رئيس شوراي شهر رشت اكتفا نكردن شهرداري به امكانات ساير دستگاه‌هاي دولتي و خريداري تجهيزات و انواع ماشين آلات سبك و سنگين با صرف هزينه اي بالغ بر 5 ميليارد تومان از سال 83 تاكنون را از عوامل موثر در آمادگي شهرداري در شرايط كنوني دانست.
قاسمي از بازديد استاندار از سامانكده ويژه افراد بي خانمان خبر داد و تصريح كرد: حضور قهرماني در مراسم رژه خودروهاي سبك و سنگين شهرداري در روز جمعه بيانگر حساسيت خاص وي در بحث مديريت شهري است.
همچنين در جلسه شوراي شهر رشت پرداخت 100 هزار تومان پاداش به رانندگان شهرداري به دليل تلاش بي وقفه آنان طي 72 ساعت گذشته تصويب شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.